Namioty ekspresowe to jedne z najpopularniejszych modułów wśród wszystkich namiotów handlowych. Ich niewątpliwą zaletą jest łatwa obsługa – składanie i rozkładanie namiotu ekspresowego odbywa się naprawdę w ekspresowym tempie. Jednakże nawet duży namiot ekspresowy odznacza się lekką konstrukcją, co jest bardzo istotnym czynnikiem przy ich częstym transporcie. Namiot ekspresowy, poza swoim oczywistym przeznaczeniem handlowym, może też spełniać wiele istotnych funkcji marketingowych.

Namiot ekspresowy, jako sposób na zwiększenie świadomości marki

Wydarzenia, na których często wykorzystywane są namioty ekspresowe, to wszelkiego rodzaju eventy – koncerty, mecze czy festiwale. Namioty ekspresowe w ich trakcie pełnią dwojaką funkcję. Z jednej strony, są standardowymi namiotami handlowymi, w których odbywa się sprzedaż produktu lub usługi. Z drugiej strony, nadrukowanie na powierzchni namiotu elementów identyfikacji wizualnej danej marki, zamienia go w żywą reklamę. Firmy, które stawiają obrandowane namioty ekspresowe na terenach festiwali, w strefach gastronomicznych na wydarzeniach sportowych czy podczas innych popularnych eventów, liczą przede wszystkim na zwiększenie rozpoznawalności marki.

Namioty ekspresowe, jako stoiska targowe

Duży namiot ekspresowy może posłużyć także jako kompletne stoisko targowe. Odpowiednio zaaranżowana przestrzeń namiotu ekspresowego podczas trwania targów, pozwala w ciekawy sposób wyeksponować ofertę firmy i zainteresować nią potencjalnych nabywców. W dużym namiocie ekspresowym można nie tylko zaprezentować produkty znajdujące się w asortymencie, ale również wydzielić przestrzeń na komfortowe spotkania biznesowe. Oczywiście to jeszcze nie wszystkie możliwości, jakie daje rozłożenie namiotu ekspresowego. Otóż namioty ekspresowe są idealną przestrzenią do zorganizowania pokazów różnorodnych produktów. Stoisko zorganizowane w takim namiocie można uzupełnić dedykowanym oświetleniem, flagami reklamowymi lub specjalnie zaprojektowaną podłogą.

Namioty ekspresowe, jako punkty degustacyjne

Jeszcze inną funkcję marketingową mogą pełnić namioty ekspresowe, w których restauracje zorganizują swoje punkty degustacyjne. Podczas festynów i imprez typu dożynki, święto pieroga, festiwal zupy czy vege festiwal restauratorzy mają szansę pozyskać nowych klientów dzięki akcji degustacyjnej. Smaczne sample potraw, na co dzień serwowanych pod stałym adresem restauracji, z pewnością skłonią niejedną osobę do rezerwacji stolika. Wybór restauracji w ciemno zawsze niesie za sobą bowiem ryzyko rozczarowania.

Reklama dźwignią handlu

Namioty ekspresowe, wykorzystywane są również jako punkty informacyjne i rekrutacyjne podczas targów pracy. Rosnące zapotrzebowanie na specjalistów z różnych branż wymusza bowiem na przedsiębiorcach poszukiwanie przyszłych pracowników „w terenie”. Dobrze oznaczony namiot ekspresowy wraz z dedykowanym konsultantem, który opowie o zaletach pracy w danej firmie, może stać się elementem przemyślanej strategii employer brandingowej. W namiocie ekspresowym warto przykładowo zaaranżować fragment przestrzeni biurowej firmy i zachęcić uczestników targów do wypełnienia formularza aplikacyjnego.

Podobnie jak marketing ma „wiele twarzy”, tak namiot ekspresowy może mieć różnorodne zastosowania w obszarze zwiększania świadomości marki wśród klientów. Bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, mały, średni lub duży namiot ekspresowy w połączeniu z odrobiną kreatywności, pozwoli stworzyć oryginalną kreację marketingową.

Źródło: Dascompany.com – namiot przemysłowy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here